The Day You Went Away


你離開的那一天


 


Well I wonder could it be


是的,我很驚訝 這是真的嗎?
When I was dreaming 'bout you baby you


were dreaming of me


當我夢到你時 你也正在做有關我的夢
 Call me crazy call me blind


你稱我瘋狂 你說我盲目
To still be suffering is stupid after


all of this time


在我們之間的事已經過去那麽長時間,仍在爲此傷痛


Did I lose my love to someone better


是否我將屬於我的愛給她會更好一點


And does she love you like I do


她是否會像我那樣愛你
I do you know I really really do


的確,我真的真的那樣愛你
Well hey so much I need to say


是的 我多麽多麽的想告訴你
Been lonely since the day


我是多麽的孤獨
The day you went away So sad but true


自你離去的那天起那樣真實的悲傷,
For me there's only you


對我而言只有你
Been cryin since the day


自你離開的那天起我就一直在哭泣
The day you went away


自你離去的那天起
Oh whoa .... yeah... oh...ooh...


I remember date and time


我記得日期和時間
September twenty-second Sunday


twenty-five after nine


九月的一個星期天,九點二十五分零二秒
In the doorway with your case


在你離開的門前
No longer shouting at each other


我們彼此不再爭吵
There were tears on our faces


只有淚水挂在我們的臉上
And we were letting go of something special


我們由於發生了一些特殊的事而分手
Something we'll never have again


一些我們之間再也不會發生的事
I know, I guess I really really know


我明白 我真的明白


Well hey so much I need to say


是的 我是多麽多麽的想告訴你
Been lonely since the day


我是多麽的孤獨
The day you went away so sad but true


自從你離去的那天起那樣真實的悲傷,
For me there's only you


對我而言只有你
Been crying since the day


自從你離去的那天起我就一直在哭泣
The day you went away


自從你離去的那天起
The day you went away


自從你離去的那天起
The day you went away


自從你離去的那天起
Oh whoa .... yeah oh


Why do we never know what we've got


till it's gone


爲什麽直到分手後我們才明白究竟得到了什麽?
How could I carry on The day you went away


讓我怎樣繼續? 自從你離去的那天起
Cause I've been missing you so much


I had to say


因爲我不得不說我是多麽的想念你
Been crying since the day


自從你離去的那天起我就一直在哭泣
The day you went away


自從你離去的那天起
The day you went away


自從你離去的那天起
The day you went away


自從你離去的那天起


oh whoa .. yeah oh



       


    


 


                                           /她走吧!



            人跟人的緣份有其定數

             

             緣盡了強求不得也!


 


         該走的就讓他悄悄地離開吧!


 


     要豁達些要想得開 開朗、開闊、開通


 


        更要站得高、看得遠、了解得


 


      在感情的這條路上 不僅要感性的進入


 


           更別忘了也要理性的退出






  

 



                                  

 


 


           Christina  2009/08/17


 


 


 


 


 








 



 


arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()