hurt – 傷害


Seems like it was yesterday when I saw your face
當我看到你的臉 感覺這一切好像是昨天才發生的
You told me how proud you were, but I walked away
你告訴我你有多驕傲 而我卻轉身離開了
If only I knew what I know today Ooh~~~
如果我能夠回到當初 嗚~~~



I would hold you in my arms
我會緊緊擁抱你
I would take the pain away
我會忘記傷痛
Thank you for all you've done
謝謝你所做的一切
Forgive all your mistakes
原諒你所有做錯的事
There's nothing I wouldn't do


我什麼都願意做
To hear your voice again


只為了再聽一次你的聲音
Sometimes I wanna call you
有時候想要打電話給你
But I know you won't be there
但是我知道你不會那裡

Ohh I'm sorry for blaming you
~對不起我責怪你
For everything I just couldn't do
為了那些我無能為力的事
And I've hurt myself by hurting you
傷害了你也讓我受傷了

Some days I feel broke inside but I won't admit
有時我崩潰了 但我不願意承認
Sometimes I just wanna hide 'cause it's you I miss
有時我只想躲起來 因為我很想你
And it's so hard to say goodbye
說再見真的太難
When it comes to these rules
當此刻來臨之時
Would you tell me I was wrong?
你可以告訴我是我錯了嗎?
Would you help understand?
你可以了解嗎?
Are you looking down upon me?
是否我讓你感到失望?
Are you proud of who I am?
你是否為我感到驕傲?

There's nothing I wouldn't do


我會付出一切
To have just one more chance


只為了擁有最後一次機會
To look into your eyes


與你四目交接
And see you looking back
期望著等你回頭


Ohh I'm sorry for blaming you
~對不起我責怪你
For everything I just couldn't do
為了那些我無能為力的事
And I've hurt myself by hurting you
傷害了你也讓我受傷了
If I had just one more day
如果我還有機會



I would tell you how much that I've missed you
我想告訴你 對你的思念多麼的深
Since you've been away
自從你離開以後
Ooh, it's dangerous
陷入了危及
It's so out of line
一切超出範圍
To try and turn back time
我試著讓時光倒轉


 


Ohh I'm sorry for blaming you
~對不起我責怪你
For everything I just couldn't do
為了那些我無能為力的事
And I've hurt myself by hurting you
傷害了你也傷了自己...


 





 



 

 
arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()