Take me to your heart~吻別



Hiding from the rain and snow


藏身於雨雪之中


Trying to forget but I won't let go


努力忘記,但我怎能就這樣離去


Looking at a crowded street


看著熙熙攘攘的街道


Listening to my own heart beat


卻只能聽見自己的心跳


So many people


這麼多的人


All around the world


在世界上


Tell me where do I find


請告訴我在哪里可以找到


Someone like you girl


像你一樣的女孩


 


Take me to your heart


將我留存心間


Take me to your soul


與你的靈魂相伴


Give me your hand before I'm old


給我你的手,在我老去之前


Show me what love is


問情為何物


haven't got a clue


在我們彼此離開前


Show me that wonders can be true


問奇跡上演


They say nothing lasts forever


他們說沒有什麼可以天長地久


We're only here today


我們也能此時相守


Love is now or never


現在或者永不回頭


Bring me far away


請帶我一起遠走


 


Take me to your heart


請愛我吧


Take me to your soul


與你的靈魂相伴


Give me your hand and hold me


給我你的手擁我入懷


Show me what love is


問情為何物


be my guiding star


讓星辰照亮我路


It's easy take me to your heart


其實愛我真的很簡單


 


Standing on a mountain high


站在高山之巔


Looking at the moon through a clear blue sky


看著月亮高掛於清澈的藍天


I should go and see some friends


也許我應該去和朋友們在一起


But they don't really comprehend


但他們真的不明白我此時的心情


Don't need too much talking


不需要繁瑣的言語


Without saying anything


甚至可以一語不發


All I need is someone


我僅僅需要


Who makes me wanna sing


一個能讓我歡樂而歌的人




 


前塵往事成雲煙 消散在彼此眼前


就連說過了再見 也看不見妳有些哀怨


給我的一切 妳不過是在敷衍


妳笑得愈無邪 我就會愛妳愛得更狂野


 


總在剎那間 有一些瞭解 說過的話不可能會實現


就在一轉眼 發現妳的臉 已經陌生不會再像從前


我的世界開始下雪 冷得讓我無法多愛一天


冷得連隱藏的遺憾 都那麼的明顯


 


我和妳吻別在無人的街 讓風癡笑我不能拒絕


我和妳吻別在狂亂的夜 我的心等著迎接傷悲


 


想要給妳的思念 就像風箏斷了線


飛不進妳的世界 也溫暖不了妳的視線


我已經看見 一齣悲劇正上演


劇終沒有喜悅 我仍然躲在妳的夢裡面







 


 


 


arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()