ღ★線上試聽*請支持正版★ღ

























 




 


Another day has gone
又一天過去了

I'm still all alone
我仍然孤獨

How could this be
這怎麼可能

You're not here with me
你不在這陪我

You never said goodbye
你從不曾說過再見

Someone tell me why
有人能告訴我嗎

Did you have to go
你真的必須要走

And leave my world so cold
而且讓我的世界變的如此寒冷

Everyday I sit and ask myself
每天我坐下時問自己

How did love slip away
愛是如何溜走

Something whispers in my ear and says
有些東西在我耳旁呢喃著

That you're not alone
你並不孤單

For I'm here with you
因為我在這陪著你

Though you're far away
雖然你在很遠的地方

I am here to stay
我在這裡而且會留下來

But you are not alone
你並不孤單

For I am here with you
因為我在這陪著你

Though we're far apart
雖然我們分隔兩地

You're always in my heart
你總在我心裡

But you are not alone
你並不孤單

Everyday I sit and ask myself
每天我坐下而且問自己

How did love slip away
愛是如何的溜走

Something whispers in my ear and says
有些東西在我耳邊呢喃著

That you're not alone
你並不孤單

For I'm here with you
因為我在這陪著你

Though you're far away
雖然你離我很遠

I'm here to stay
但我的心將留在這

For you're not alone
你並不孤單

Though we're far apart
雖然我們分離兩地

You're always in my heart
你永遠都在我心裡

For you are not alone
你並不孤單



 



                     

 



圖-來自網路 如有侵權請告知.我會馬上刪除.謝謝~!!







 

arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()