★☆電影【TITANIC】主題MV☆★



Every night in my dreams, I see you, I feel you

每個夜晚在我的夢中,我看到了你,我感受到了你

That is how I know you go on

那是我如何知道你心依舊的原因

Far across the distance and spaces between us

穿越橫跨你我之間的時間與空間
You have come to show you go on

你向我展示你依舊未變的心
Near, far, wherever you are

是近,是遠,無論你身在何方
I believe that the heart does go on

我相信你的心不會改變
Once more, you open the door

再一次,你打開我的心扉

And you're here in my heart

你會看到你仍在我的心中

And my heart will go on and on...


我的心將永恆不變...

 


 

Love can touch us one time, and last for a lifetime

愛 時刻觸摸著我們,直到生命的盡頭
And never let go till we're gone

直到永恆 我們都不願失去
Love was when I loved you, one true time I hold to

愛 就是當我愛著你的感覺,我緊緊握住真實的此刻
In my life we'll always go on


這一生 我們都永不變心


Near, far, wherever you are

是近,是遠,無論你身在何方
I believe that the heart does go on

我相信你的心不會改變

Once more, you open the door

再一次,你打開我的心扉

And you're here in my heart

你會看到你仍在我的心中

And my heart will go on and on...


我的心將永恆不變...

 


 
You're here, there's nothing I fear



和你一起,我不懼怕任何事情

And I know that my heart will go on


我知道我的心將永恆不變

We'll stay forever this way


我們將永遠一起 直到天荒地老

You are safe in my heart


你安然無恙的在我心中

And my heart will go on and on...

我的心將永恆不變...


 

 

 

 

 

 
 






 




 
arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()