Come, stop your crying
來吧!別哭了


It will be all right
一切都會沒事的


Just take my hand, hold it tight
牽著我的手,握緊它


I will protect you from all around you
我會在四週保護你


I will be here, don't you cry
我會在這兒,別哭了


 


For one so small
對一個小個子來說


You seem so strong
你看起來好堅強


My arms will hold you
我的手臂會擁抱著你


Keep you safe and warm
保護你的安全與溫暖


This bond between us can't be broken
你我之間這條繫帶不會斷掉


I will be here, don't you cry
我會在這兒,別哭了


 


'Cause you'll be in my heart
因為你永在我心中


Yes, you'll be in my heart
是的,你永在我心中


From this day on
從這一天開始


Now and forever more
一直到永遠


 


You'll be in my heart
你永在我心中


No matter what they say
不管別人怎麼說


You'll be here in my heart, always
你在我心中,永永遠遠


 


Why can't they understand the way we feel
為何人們無法了解我們的感受


They just don't trust
他們無法信任


What they can't explain
自己無法解釋的事情


I know we're different
我知道我倆與眾不同


But deep inside us
但在我們內心深處


We're not that different at all
我們其實並非如此


 


Don't listen to them
別聽他們說的


'Cause what do they know
他們知道些什麼


We need each other to have, to hold
我們需要彼此擁有與擁抱


They'll see in time, I know
他們終究會明白的,我知道


 


When destiny calls you
當命運在召喚著你


You must be strong
你一定要堅強


I may not be with you
我也許無法與你同行


But you've got to hold on
但你一定要堅持下去


They'll see in time, I know
他們終究會明白的,我知道


We'll show them together
我倆將一同讓他們了解


 


 


《GUAN KOU》BLESS YOU

 



 


 







 
arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()