Into my room he creeps
他潛入我的房間


Without making a sound
沒有發出半點聲響


Into my dream he peeps
他窺視我的夢境


With his hair all long and hanging down
透過他那披垂的髮


How he (she) make me quiver
他(她)不禁使我顫抖


How he (she) make me smile
他(她)不禁使我微笑


With all this love I have to give him (her)
為了所有獻給他(她)的愛


I guess I'm gonna stay with him (her) awhile
我想我會留下來陪他(她)一會兒


She brushed the curls from my eyes
她撥開我眼前捲曲的長髮


She drop her robe on the floor
她褪去長袍,掉落在地板上


She reaches for the light on the bureau
她的手伸向桌上的燈


And the darkness is her pillow once more
枕上又陷入一片黑暗


I guess I'm gonna stay with you awhile
我想我會多陪你一會兒


 



《GUAN KOU》BLESS YOU

 



 



arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()