Music, you're making me blue 音樂,你使我感到憂傷


But I'm alone without you 沒有你,卻又使我感到孤單


Filled my heart and filled my soul with tenderness
你用溫柔填滿我的心和靈魂


Music filled my loneliness 音樂填滿了我的孤寂


Music is still all around 音樂依然縈繞四週


Cause temperate changes on sounds 即使因節奏的不同而改變


And that your inspiration will never end
但你的靈感永不枯竭


Seasons are at your command 季節還是在你的掌握中


When spring is near the end 當春季接近尾聲


And every leaf of summer 夏日的每一片綠葉


Autumn brings withered mother rain 秋天帶來無情的雨水


Then it's hazy shade of winter 朦朧冬日就將到來


Music I love you so true 音樂,我愛你的真誠


I'm just crazy about you 我為你瘋狂


Without you I feel so sad and full of pain
失去你,使我感到悲傷,痛苦莫名


Music please come back again 音樂,請回到我身邊


Music, you're making me blue 音樂,你使我感到憂傷


But I'm alone without you 沒有你,卻又使我感到孤單


Filled my heart and filled my soul with tenderness
你用溫柔填滿我的心和靈魂


Music filled my loneliness 音樂填滿了我的孤寂


Filled my heart and filled my soul with tenderness
你用溫柔填滿我的心和靈魂


Music filled my loneliness 音樂填滿了我的孤寂


 



 



 











 

《館口》祝福您


 



 


 


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()