Oh, I cannot explain - everytime it's the same


喔!我無法解釋,每次都一樣


Oh, I feel that it's real - take my heart


喔!我的感受如此真實!請接納我的心


I've been lonely too long - oh, I can't be so strong


我已忍受太久的孤寂,喔!我變得如此軟弱!


Take the chance for romance - take my heart


接受這個戀愛的機會!接納我的心


I need you so - there's no time - I'll ever go


我如此需要妳!時間來不及了!我準備上路啦!


Cheri, cheri lady - going through a motion


雪莉!雪莉女士!快開始行動!


Love is where you find it - listen to your heart


愛不會從天上掉下來!傾聽妳的心聲


Cheri, cheri lady - living in devotion


雪莉!雪莉女士!活在熱愛中!


It's always like the first time - let me take a part


每次都像第一回那麼新鮮!讓我也參與其中吧!


Cheri, cheri lady - like there's no tomorrow


雪莉!雪莉女士!就像沒有明天一般地用勁去愛!


Take my heart, don't lose it - listen to your heart


接納我的心!不要弄丟它了!傾聽自己的心聲!


Cheri, cheri lady - to know you is to love you


雪莉!雪莉女士!了解妳就更愛妳


If you call me, baby - I'll be always yours


如果妳呼喚我,寶貝!我將永遠屬於妳


I get up, I get down - all my world turns around


我心情起起伏伏!我的世界隨妳而轉動


Who is right ? Who is wrong ? - I don't know


我不知道孰是孰非?


I've got pain in my heart - got a love in my soul


我心中的痛,靈魂中的愛


Easy come - but I think, easy go


但我認為:凡事來的快去的急


I need you so - although times - I move so slow


我需要妳!一次又一次!我願意放慢腳步!


 


 


 




8034/k53/img29/361/k



 


arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()