●*【線上試聽‧請支持正版】*●


【無法開啟時.用滑鼠右鍵.點內容.確定】


























*((I Believe My Heart-我相信我的心))*



(男)Whenever I see your face the world disappears


當我遇見妳 我的世界裡只有一個妳


All in a single glance so revealing


輕輕的一瞥 洩漏了妳的心事


You smile and I feel as though I've know you for years


妳的微笑讓我也同樣的感覺


How do I know to trust what I'm feeling


我不知該不該相信內心的感覺


I believe my heart我相信我的心


What else can I do除了愛妳之外我別無他想


When every part of every thought leads me straight to you


無時無刻分分秒秒 所想到的 都是妳


I believe my heart我相信我的心


There's no other choice我別無選擇決不退縮


For now whenever my heart speaks,I can only hear your voice


從今而後在我的心裡面 只聽的到妳的聲音


(女)The life time before we met has faded away


在遇到你之前的那些日子 都已隨風消逝


How did I live a moment without you


沒有你的日子我是怎麼過來的


You don't have to speak at all, I know what you'd say


你不用開口 我明白你的心意


And I know every secret about you


我了解你內心所有的秘密


I believe my heart我相信我的心


It believes in you我相信你


It's telling me that what I see is completely true


我的心 告訴我 一切我所感受到的


I believe my heart我相信我的心


How can it be wrong我的感覺絕對不會錯


It says that what I feel for you I will feel my whole life long


它告訴我 我對你所有的愛 會讓我伴隨著你直到永遠


(合唱)I believe my heart我相信我的心


It believes in you我相信你


It's telling me that what I see is completely true


我的心 告訴我 一切我所感受到的是如此的真實 絲毫不假


And with all my soul用盡我所有的靈魂與力量


I believe my heart我相信我的心


The portrait that it paints of you is a perfect work of art


印在我心裡的影像是你 是我心中最美好的春景


 






 


 


 


arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()