We were as one, baby for a moment in time
And it seemed everlasting that you would always be mine
Now you want to be free so I'll let you fly
'Cause I know in my heart, baby, our love will never die. No


曾經一度,親愛的,我們就像一個人
看起來要永遠這樣下去了,我以為你會永遠屬於我
如今你想要自由,我便讓你飛
因為我深知,寶貝我們的愛永不滅,永遠不會



You'll always be a part of me. I'am part of you indefinitely
Boy, don't you know you can't escape me?
Oh darling, 'cause you'll always be my baby
And we'll linger on. Time can't erase a feeling this strong
No way you're never gonna shake me
O darling,'cause you’ll always be my baby 
 


你永遠是我的一部分,卻不確定我是否也同樣也是你的
寶貝,難道你不知你已不能離我而去?
哦~親愛的,因為你永遠是我的寶貝
我們會一直這樣
時間無法抹去我們之間的深情  


你也再不能使我動搖
親愛的,因為你永遠是我的寶貝

 


I'm not gonna cry, no. And I won't beg you to stay
If you're determined to leave boy I will not stand in your way
But inevitably, you'll be back again
'cause you know in your heart, baby, our love will never end, no



我絕不會哭泣,也不會強求你駐足
我將不會阻擋,若你心意已決
但你定會回來
因為寶貝,你也同樣深知,我們的愛,永不消失,永遠不會
 


You'll always be a part of me. I'am part of you indefinitely
Boy, don't you know you can't escape me?
Oh darling, 'cause you'll always be my baby
And we'll linger on. Time can't erase a feeling this strong
No way you're never gonna shake me
O darling,'cause you'll always be my baby 
 


你永遠是我的一部分,卻不確定我是否也同樣也是你的
寶貝,難道你不知你已不能離我而去?
哦~親愛的,因為你永遠是我的寶貝
我們會一直這樣,時間無法抹去我們之間的深情 
 


你也再不能使我動搖
親愛的,因為你永遠是我的寶貝 



I know that you'll be back, boy
When your days and your night get a little bit colder
I know that you'll be right back, baby
O baby believe me, it's only a matter of time


我知道你會回來的,我的男孩
當絲絲寒冷侵襲你的白天黑夜來臨
那時你就會回來的,寶貝
哦寶貝,相信我,如今只是時間未到











                                  






 


 





arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()