Eyes, like a sunrise
眼睛,像日出
Like a rainfall
像下雨
Down my soul
深入我的靈魂
And I wonder,
讓我
迷惑
I wonder why you look at me like that
我不知道你為什麼那樣
看着我
What you're thinking,
我不知道你在想什么
What's behind
那背後意味着什么
Don't tell me but it feels like love
别告訴我那就是爱的感觉。

I'm gonna take this moment
我将享受這一刻
And make it last forever
讓他成為成為永恒
I'm gonna give my heart away
我将献出我的真心
And pray we'll stay together
祈祷我们能在一起
'Cause you're the one good reason
就是因為你
You're the only girl that I need
你就是我需要的唯一的女孩
'Cause you're more beautiful than I have ever seen
因為你是我见過有史以来最漂亮的女孩
I'm gonna take this night
我将享受這個夜晚
And make it Evergreen
讓他永驻你我心间。

Touch, like an angel
爱抚,像天使般的温柔
Like velvet to my skin
天鹅绒般的光滑。
And I wonder,
我迷茫了
I wonder why you wanna stay the night
為什麼會在這樣的夜晚留下
What you're dreaming
你在梦想什么
What's behind
究竟是什么
Don't tell me but it feels like love

别告訴我那是爱的感觉



 中英對照-歌詞







 
arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()