Alone(孤單) Heart-紅心合唱團


 



I hear the ticking of the clock


聽到時鐘的滴答聲


I'm lying here the room's pitch dark


躺在這裡,房裡一片黑暗


I wonder where you are tonight


我想知道今晚你在何方


No answer on the telephone


電話裡沒有答案


And the night goes by so very slow


夜晚過得如此緩慢


Oh I hope that it won't end though alone


即使孤單,我也不願它結束


 


Till now I always got by on my own


直到如今,我總是獨自一人


I never really cared till I met you


遇到你以前,我從來不在乎


And now it tears me to the bone


如今,這令我痛苦入骨


How do I get you alone


我怎能靠你活下去


How do I get you alone


我怎能靠你活下去


 


You don't know how long I have wanted


你不曉得我很早就渴望


To touch your lips and hold you tight


碰觸你的唇,將你緊擁入懷


You don't know how long I have waited


你不曉得我已等了多久


And I was going to tell you tonight


今晚,我本想告訴你


But the secret is still my own


但這仍是我自己的秘密


And my love for you is still unknown


我對你的愛仍然沒有人曉得


Alone孤獨


 


Till now I always got by on my own


直到如今,我總是獨自一人


I never really cared till I met you


遇到你以前,我從來不在乎


And now it tears me to the bone


如今,這令我痛苦入骨


How do I get you alone


我怎能靠你活下去


How do I get you alone


我怎能靠你活下去


          


How do I get you alone


我怎能靠你活下去


How do I get you alone


我怎能靠你活下去


Alone孤獨


Alone孤獨





 



 



文章框來自~迷糊星樂園~謝謝分享



arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()