Young love(年輕的愛)Air Supply



Lately all my thoughts have gone to you
最近,我所有的思緒總是飛向你
You know that's true
你知道這是千真萬確的
Sometimes I feel just a word away
有時候,我覺得僅僅一字之遙
You'll say oh how I miss you too I do
你會說:我真的也很想你

Time is tight I'm lost for words
時間緊迫,我啞口無言
That's not like me
那一點都不像我
Only your eyes could know the way that I feel
只有你的雙眼明白我的感受
And how much I need you now with me
此刻,我多麼需要你陪著我

Young love so strong
年輕的愛,如此堅定
Has never been a part of me
卻從來不是我的一部分
Young love hold on
年輕的愛,堅持下去
We're feeling it now
我倆都感覺到了
Is this the way it's meant to be
是否它本該如此



I know I'll be the one to lose
我明白我註定要輸
If I'm so wrong
如果我錯了
Don't be afraid to put your heart on the line
別害怕交出你的心
I'll take you where I know you belong
我會帶你到你所屬的地方

Take my thoughts away beyond the things we see
帶走我的思緒,超越我倆所見
Sometimes it seems just a word away
有時那只是一字之遙
You'll say oh how I really feel it should be
你會說:我真的感受到愛的真諦





arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()