Words get in the way(欲言又止)Miami Sound Machine



I realize you're seeing someone new
我知道你正在和新的女孩交往
But I don't believe she knows you like I do
但我不認為她像我一樣了解你
You temperamental moody side
你那捉摸不定情緒化的一面
The one you always try to hide from me
總是試圖隱藏起來不讓我看到



But I know when you've got something on your mind
但我總能察覺到你的心事
You've been trying to tell me for the longest time
你試了好長一段時間打算告訴我
But before you break my heart in two
然而在你令我心碎之前
There's something I've been trying to say to you
我一直有些事情想對你說




 


But the words get in the way
但這些話讓我欲言又止
There's so much I want to say
因為我有太多話想要說
But it's locked deep inside
但這些話都深藏心底
And if you look in my eyes
如果你看著我的雙眼
We might fall in love again
我們可能再次陷入情網
I won't even start to cry before we say goodbye
在我們道別前,我甚至不會開始哭泣
I'm trying to say I "love you"
我試著告訴你「我愛你」
But the words get in the way
但這些話讓我欲言又止

Your heart has always been an open door
你的心裡總是藏不住秘密
But baby, I don't even know you anymore
但親愛的,我卻再也認不得你了
And despite the fact it's hurting me
雖然真相令我心痛
I know the time has come to set you free
我明白該是放你自由的時候了






 


 


 


 


arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()