Now、there's a place I want to show you
現在,有個地方我想指給你看


And don't you know it's not too far 你可知道這地方並不遠


And there's a place I want to know you
有個地方我想希望你能瞭解


Inside of my guitar 就在我吉他心聲中


In my guitar there is a garden 在我吉他裡面有座花園


Where rainbows bloom and shine like stars
那兒彩虹顯現,光燦如星辰


If you say no、I beg your pardon 如果你不答應,我會很難過


Come inside of my guitar 進到我吉他心聲中吧


I'll make you laugh 我會使你歡笑


And make you sing 我會使你歡唱


And we can play among the stars 我們可以在琴弦間遊甚嬉戲


And we'll make love and dance beneath the strings
然後我們將相愛在琴弦中載歌載舞


Inside of my guitarnow 就在我吉他心聲中


There's a feeling that I'm after
如今我所追尋的就是這種感覺


So please don't think my love's bizarre
所以請別認為我的愛很奇特


But I hear music、girl、and laughter
但我已聽到音樂、女孩、以及歡笑聲


Inside of my guitar 就在我吉他心聲中


 


 


《GUAN KOU》BLESS YOU

 



 






 
arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()