♫♪莎拉布萊曼 SCARBOROUGH FAIR 月光女神♫♪





 

Are you going to Scarborough Fair?

你們正要去史卡博羅市集嗎

 

Parsley, sage, rosemary and thyme

荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香

 

Remember me to one who lives there

請記得代我問候住在那裡的一個人

 

"He" once was a true love of mine
他曾是我的真情摯愛




Tell "him" to make me a cambric shirt

跟他說為我縫件白亞麻襯衫

 

Parsley, sage, rosemary and thyme

荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香

 

Without no seams nor needlework

不用縫線也沒有針工

 

Then " he'll " be a true love of mine

那麼他將會是我的真情摯愛

 

Tell "him" to find me an acre of land

跟他說為我找一畝地

 

Parsley, sage, rosemary and thyme

荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香

 

Between the salt water and the sea strand

在海水與淺灘之間

 

Then " he'll " be a true love of mine

那麼他將會是我的真情摯愛




Tell "him" to reap it in a sickle of leather

要他用皮製的鐮刀收割

 

Parsley, sage, rosemary and thyme

荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香

 

And to gather it all in a bunch of heather

用石南草捆紮成束

 

Then " he'll " be a true love of mine

那麼他將會是我的真情摯愛


Are you going to Scarborough Fair?

你們正要去史卡博羅市集嗎

 

Parsley, sage, rosemary and thyme

荷蘭芹、鼠尾草、迷迭香和百里香

 

Remember me to one who lives there

請記得代我問候住在那裡的一個人

 

"He" once was a true love of mine

他曾是我的真情摯愛



 


 


(調)


感謝BIM圖框提供~!!








arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()