這首西洋歌曲是夜貓子多年的最愛*百聽不厭ㄛ~願與好友一起分享.希望你們也會喜歡哦~

 

 



































 


 *Lost in love - Air Supply*


Lost in love(迷失在愛中)Air Supply(空中補給合唱團)


I realize the best part of love


我明白愛情的精華


Is the thinnest slice


是最薄的薄片


That it don、t come for much


它得來不易


But I、m not letting go


但我也不會輕易放手


I believe this too much to believe in


我相信這不容易使人相信


So lift your eyes if you feel you can


那麼抬起雙眼,如果你可以


Reach for a star and I、ll show you a plan


將手伸向星辰,我將告訴你一個計劃


I、d figure it out


我已了解


What I needed was someone to show me


我需要有人來指引我


*You know you can、t fool me


你曉得無法愚弄我


I、d been loving you too long


我已經愛你很久了


It started so easy


它開始得如此容易


You want to carry on


你要堅持下去


#(Now I、m) Lost in love and I don、t know much


(如今我)迷失在愛中,我所知不多


Cause to thinking about


因為仔細想想


And felt out of touch


感覺觸摸不到


But I、m back on my feet


但我已重新振作


And eager to be what you wanted


渴望成為你所需要的


 


 


Photobucket


 



 


  

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 
arrow
arrow
    全站熱搜

    夜貓子の心靈饗宴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()